Motto: Hodnota loga na závodním autě je rovna ceně folie,
ze které je vyrobena – pokud neexistují synergie dalšího využití.

Celý projekt české účasti na La Carrera Panamericana není uskutečnitelný bez významné podpory partnerů. Finanční náročnost celé mise předpokládá zapojení několika významných společností, které využijí tuto ojedinělou příležitost pro svou B2B i B2C komunikaci, kdy hodnota pozitivního PR ve spojení s tímto projektem by měla značně přesáhnout finanční investici každého jednotlivého partnera. Základní myšlenkou obsahu nabídky partnerům je využití a zúročení jedinečnosti celého projektu, který bude mít zaručenou mediální pozornost. O tomto tvrzení jsme přesvědčeni z několika důvodů.

  • Profesionalita všech členů týmu
  • Profesionalita PR – agentura La Taupe s. r. o.
  • Profesionální vedení vnější komunikace (pravidelné newslettery, tiskové konference, spolupráce s médii díky dlouholetým vazbám na nejvýznamnější tituly, rádia, TV stanice i webové portály)
  • Profesionální webová prezentace týmu a interaktivní Facebook stránka
  • Špičková vizuální komunikace týmu (logo akce, týmové oblečení, design vozů apod.)
  • Mediální partnerství s významnými partnery (vydavatelství Motorpresse Bohemia, Mafra – portál idnes, Frekvence 1, mediasport.cz, autoforum.cz a další
  • Plánovaná výroba AV materiálu pro výrobu reportáží pro ČT Sport, Fanda, ČT - Objektiv, Sport 5 a weby jako např. deniksport.cz
  • Každodenní vstupy do partnerského rádia během závodu – zřejmě Frekvence 1, informovat bude každý den telefonicky Anna Polívková
  • Každodenní zpravodajství pro deníky přímo z Mexika včetně foto servisu (Právo, MFD, Deník Sport) – tiskový mluvčí Jiří Vintr + fotograf Petr Frýba
  • Využití tváře Anny Polívkové jako patronky projektu v komunikaci s médii, její osoba spojená mj. s pořadem StarDance nám pomůže zaujmout především bulvární média
  • Patronace projektu mexickou kanceláří Czechinvest
  • Loučení s veřejností před odjezdem výpravy na významném místě v Praze (Staroměstské náměstí)
  • Společenské setkání a fotosession se zástupci České ambasády v Mexiku
  • Soutěž s partnery pro širokou veřejnost o zájezd pro 2 osoby s týmem na La Carrera Panamericana 2014

Základní filosofií, kterou chceme s našimi partnery sdílet, je neměřitelnost efektivity jejich investice podle velikosti log na závodních autech, týmovém oblečení a dalších „reklamních“ plochách. Základním principem naší nabídky je exkluzivita spojení s naším projektem a kromě silného mediálního zásahu využití dalších možností:

  • Využití jednotlivých členů týmu pro komunikaci a PR ve spojení s vlastními produkty a službami. Každý člen týmu má zajímavou profesní minulost.
  • Před odjezdem a po návratu je po dohodě možné využít některý ze závodních vozů pro statickou prezentaci. Tým disponuje i předváděcím veteránem Subaru Coupé v civilní verzi, který je možnost zapůjčit např. na veletrh apod.
  • Soutěže pro zákazníky či zaměstnance o ceny spojené s projektem (týmové oblečení, svezení v jednom ze závodních vozů při testu apod.)
  • Spolupráce s neziskovou organizací Archa Chantal (jejím cílem je zlepšení života dětí v nemocnicích). Principem vyhlášeného závazku týmu bude, že za každý dokončený kilometr trati každého týmového vozu v La Carrera Panamericana 2014 dostane Nadace Archa Chantal 5 Kč. Po návratu ze závodu patronka týmu Anna Polívková (nevlastní dcera Chantal Poullain) předá šek na nákup hraček.
  • Nabídneme VIP ZÁJEZD celkem pro 12 osob od partnerů – zajištění bude mít na starosti manažer Roberto Kopecky, který hovoří plynně španělsky a v Latinské Americe žil více než deset let. Exkluzivita celé akce je v tom, že kromě sledování závodu na místě účastníci získají týmová trika a košile a každý den se budou moci s týmem setkat. Vše bude včetně ubytování, stravy a transferů.

Komunikace projektu